Happy happy times... Eller nåt...

I lördags var Anna och Sara här på middag, gjorde lövbiff med purjolök och ädelost och potatisklyftor till det. Gott gott...
Fick en liten present ifrån Sara, en julkula med en ljusslinga i, super söt!



Den fick hänga i köksfönstret och den gjorde sig himla bra där.

Anna åkte hem runt 21 och Sara var kvar till 00.40 tror jag det vart...
Hon var bra söt under kvällen iaf... *asg*

Wanna see??



Sara i ett nötskal! *asg*

Igår så såg jag Hairspray på Canal+... Jösses... En av dom bättre filmerna jag sett på länge...
Den har ett bra budskap... Så, nu går den igen på Canal+ Comedy och jag var tvungen att se den igen...
That movie makes me wanna dance!

Jaja, bio på fredag kanske tom med på lördag, det visar sig... Hihi... I love bio!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0