Christmas Eve!

Så har julafton passerat. Det var en rätt bra julafton iår.
Fick en massa saker jag önskat mig så jag är happy!
Handdukar från Living, Hemtex...
Tårtfat från Kosta Boda...
Tårtbestick...
Presentkort på SF...
Presentkort på bokhandeln i Trosa...
Pengar...
Strumpor...
Grey's Anatomy säsong 3 & 4...

Och så fick jag...

     

Och sist men absolut inte minst och antagligen den roligaste...
Den är rosa och fin... Lite vit med... Matchar mina ascoola hörlurar från Skullcandy...



Uuuh, soooo pretty...

Gjorde en tårta till Sabine också, den kommer så fort jag laddat in bilderna från kameran...
Hm... Någe annat?

JO!! Såg ni Bolt på Kalles jul? Jösses...
6 februari har den premiär.... Hehe, gissa någon som ska se den då??

******

"If I can't hear your heartbeat, you're too far away..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0