Ruskiga november...

Tiden verkligen springer iväg... Helt sjukt...
Så jäkla skönt att det bara är lite drygt 1½ månad kvar av detta skitår!
Längtar galet mycket efter 2008 nu och jag hoppas verkligen att det året blir betydligt bättre...

Snart är det dags för fröken här att fylla år... Hela 22 år... Helt otroligt...
Undra vad man gjort under alla dom åren??? *tänka tänka*
Skolan har ju tagit upp väldigt många år, och sen lyckades jag med konststycket att hoppa av gymnasiet TVÅ gånger... Lyckat... *s*
Men jag överlever... Har helt enkelt inte vetat vad jag velat göra när jag blir stor...

Har ju blivit helt jävla bebistokig också...
Det var så illa här en kväll att jag var tvungen att ta fråm mina egna bebiskort och "minnas" lite från när man själv var bebis... *s*
Så liten och oskyldig man var då...

     

 Jag och min morfar, midsommar -86... Tyvärr gick morfar bort för 8 år sedan...

Längtar till den dagen jag skaffar egna knoddar... LÄNGTAR!!
Men antagligen lär det väl dröja innan det blir smått här och det är väl lika bra att jag intalar mig det också....
Jag hoppas till tusen att jag kommer skaffa barn, men som vanligt, med min tur lär det inte bli några... =(
Måste ju hitta mig en karl också... Vilket inte verkar vara så lätt alla gånger...
Det är ju rätt jobbigt när alla runt om en ska vara kära, dom ska gulla med varandra, pussa på varandra och gör allt det där mysiga som förälskade par gör...
Känner mig lite bortglömd, men så är det alltid...

På tal om att fylla år... November och december är proppade med födelsedagar... Herre jisses...

6 nov fyllde farfar 76 år
21 nov fyller jag 22 år
28 nov fyller Johan 30 år
2 dec fyller tösen 2 år
4 dec fyller Dennis 14 år
9 dec fyller mamma 45 år
13 dec fyller Anna 22 år
21 dec fyller Elon 33(?) år
22 dec fyller systeryster 15 år
23 dec fyller Carin 22 år
24 dec JULAFTON
28 dec fyller jackan 7 år
31 dec NYÅR

Det är helt sjukt... Finns inte tid för nånting annat än att gå på kalas... 


I förra inlägget hade jag precis fått hem Spiderman 3... Äger nu alla tre filmerna och dom är ju så himla bra...



Och gissa vad som trilla ner i min brevlåda idag??? Japp... Pirates of the Caribbean 3 - Vid världens ände...
Så nu har jag alla 3 Pirates filmerna också...



Imorgon kommer syster hit och då ska vi glo på Pirates 3...
Hade velat se den ikväll men jag får hålla mig...
Åååh, jag älskar mina filmer!!!

Är fortfarande sjukskriven efter mitt jävla proppande...
Kan fortfarande bli ledsen över det och tycka att allt är piss och apa...
Fattar inte varför allt ska drabba mig??
Nu vet jag att det inte är så, att allt drabbar mig, men kan inte låta bli och känna så...
Jag behöver kärlek...
Jag behöver nån som kan hålla om mig dom kvällar jag är riktigt nere och när sanningen hinner ikapp mig...
Jag behöver ge kärlek...

Jaja, nu blev det så där deppigt igen, så det blir väl en skitkväll förstås...

******

"Jag har huset fullt av drömmar och kärlek ingen vill ha"



**Har gjort ändringar här 17/11**


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej!

Du glömde Ken den 12 december!

2007-11-20 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0