Tindra 2 år

Jaha, idag har vi kalasat för Tindra... Gjorde mina cupcakes också...
Vart riktigt nöjd den här gången....

  

Så söta... Hihihi....

Hon fick en liten gosig nalle och lite kläder från mig, jätte fina kläder!
Och så kom Annika och från henne fick hon duplo med nån prinsessa och häst...

Igår var jag ute till Ronnie igen... Dennis fyllde ju år i tisdags så jag var ut och gratulera honom...
Och så kolla jag till Hugo igen...

Han är ju så jäkla cool också, han har en egen designad nrlapp på ryggen med nummer 14...

Ett gäng prickar sitter ihop så det ser ut som 14...

Och han läker så fint också...


  

Hugo med tratten och hans nrlapp...  *hihih*
Syns att dom har rakat honom lite, stackars vovve...

Jaja, man kanske skulle hoppa i bingen...
Fick ju gå upp alldeles för tidigt i morse bara för att någon, nämner inga namn men blänger snett på grannen, glömt köpa citron som jag skulle ha till cupcakesen....
Så det var bara att kliva upp vid 8 och åka till shoppen...

6 nov fyllde farfar 76 år
21 nov fyllde jag 22 år
28 nov fyllde Johan 30 år
2 dec fyllde tösen 2 år
4 dec fyllde Dennis 14 år
9 dec fyller mamma 45 år <---Mammi fyller imorgon!!!!
13 dec fyller Anna 22 år
21 dec fyller Elon 33 år
22 dec fyller systeryster 15 år
23 dec fyller Carin 22 år
24 dec JULAFTON
28 dec fyller jackan 7 år
31 dec NYÅR

Jo, nu är det dags för kudden...

Godnatt allihopa!

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0