Jul!

Sådär då var äntligen julen avklarad....
På julafton var farmor, farfar och Anders hos pappa och firade jul, ja, självklart var även jag där...
Vi fick massvis med paket! Det var jätte kul...
Fick 1000kr på IKEA och det var verkligen något som jag behöver....

Utav mamma fick vi en jätte söt liten figur, en voodoll...
Min heter Angel... Verkligen supersöta....



Har gett henne extra kraft också.... Hihi...



Har ju självklart bakat tårta till jul också och här kommer den....

  

Chokladbotten, a8fluff (gudomligt gott) och päronmousse....
Rött marsipanlock och lite SP... Alla dekorationer i SP...
Lilla tomten har även en maka men hon fick tyvärr inte plats på tårtan....



Till nyår kommer en ny tårta.... Undrar hur den ska se ut???

Jaja, finns inte så mycke mer att säga om julen... Det var lugnt som vanligt...
Dock har den där jäkla killen fått mig knäpp igen.... Skit...




******

"Leave the past in the past gonna find the future... You'll miss me when I'm gone..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0