Galet!

Dom senaste tre nätterna har jag haft så sjuka drömmar...
Första drömmen är jag på dop och prästen skäller på mig och allt jag gör är fel, sen på väg därifrån går mamma in på blomsteraffären, men dom har så hög bakgrundsmusik på så dom hör inte att mamma ropar och vill ha hjälp med blommorna...
Sen är bilen plötsligt borta, stulen, och jag går skamset hem till pappa och berättar det här...
Han rycker lite på axlarna och slår på tv:n, precis då är det nyheterna...
Där berättar dom att en bil värd 280.000 kraschat på väg till Trosa så vi åker genast iväg för att kolla...
Av nån konstig anledning ska jag gå upp för backen mellan bergen men det är grusväg så det är jätte svårt att gå där, plötsligt så går Sabine bredvid mig och bilen är lika stor som en radiostyrd bil...
Jag vaknade innan vi hann se vad det varför bil som kraschat...

I den andra drömmen var jag på Hemköp och dom hade gjort om massor...
Dom hade gjort en ny hörna för godiset och jag skulle köpa lite...
Handlade för typ 18,50 och betalde med en hundralapp...
Kassan jag betala i var precis vid godiset, men han gubben som satt i kassan skulle lura mig och ge mig en 20-lapp han klippt sönder och så sa han att den bara var vikt och jag blev ursinnig!
Då fick jag tillbaka 2 tjugolappar och en 50-lapp.... Men 50-lappen var falsk...

Vattenstämpeln hade liksom hamnat på sniskan... Blev ursinnig igen förstås...
Sen ut till bilen men hade glömt vart jag parkerat den, tur att mamma var med och såg den...
Sen vaknade jag...

I den tredje drömmen var jag med i X-men... Var mutant och allt...
Wolverine var tvungen att spela ett spel att han blivit elak för det var ett uppdrag han fått...
Och i det uppdraget ingick det att mörda mig...
Vi stod utanför Hedebyhallen och jag skulle av nån anledning krama om honom och då körde han sina knivar in i magen på mig så jag dog...
Men antagligen hade jag en healande kraft som fick mig att läka så jag klarade mig, men uppdraget var vi tvugna att göra om då det blivit någe fel...
Den här gången visste jag ju om att han var tvungen att göra så och jag ville verkligen inte det...
När vi stod där igen och pratade så stod jag ett par meter ifrån honom och det sluta med att jag skyddade mig när han anföll och han gjorde bara illa min hand...
Sen kom det som en virvelvind med vit sand som alla människor andades in och då blev alla mutanter....
HELT GALET!!!
Måste ha blivit X-men skadad efter att man sett filmerna i helgen.... *hahahha*

Nog med mina drömmar, men det ska bli jäkligt kul att se om man drömmer nå spännande i natt... =D




Igår var jag ut till Ronnie och Titti, var ju tvungen att kolla hur Hugo mådde...
Men han verkar må mycke bättre nu och jag var första lektant igår...
Ju mer jag träffar honom, ju mer säker är jag på att jag ska ha min...
Min lilla Trazzel... *haha, fjantiga jag har redan döpt honom*

På lördag är det kalas för Tindra och då ska jag göra cupcakes.
Hennes namnbrickor som ska sitta i dom måste jag göra ikväll så dom hinner torka...
Ska bli såå kul, hoppas dom gillar presenten dom får!

Födelsedagslistan krymper den med....

6 nov fyllde farfar 76 år
21 nov fyllde jag 22 år
28 nov fyllde Johan 30 år
2 dec fyllde tösen 2 år
4 dec fyllde Dennis 14 år

9 dec fyller mamma 45 år
13 dec fyller Anna 22 år
21 dec fyller Elon 33 år
22 dec fyller systeryster 15 år
23 dec fyller Carin 22 år
24 dec JULAFTON
28 dec fyller jackan 7 år
31 dec NYÅR


Nästa helg är det dags för en ny tårta också... Ska bli så spännande...
Beställde ett paket från kakburken med 12 olika pasta färger i söndags och det trilla ner i min brevlåda idag!



Nu kan man verkligen göra tårtor när man fått ännu fler färger än dom jag redan hade...

Jaja, nu kanske man ska ta och lägga sig en stund på soffan och glo lite på tv...
Vänner börjar ju strax på 5:an...


******

"Den stora kärleken är som ett spöke; alla talar om den men inte många har mött den."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0